top of page

Media i HS

W ostatnich miesiącach doświadczyłem wzrostu zainteresowania mediów badaniami, o których tutaj piszę. Rozpoczął red. Cezary Łasiczka z TokFM - trafiłem do jego audycji OFF Czarek (link), którą lubię i często słucham, i... nagle znalazłem się przed jego mikrofonem! Później rozmowa z red. Ewą Szkurłat z Radia Kraków (powstały dwie audycje - link 1 i link 2) i red. Katarzyną Kobylecką z PR I, która chciała usłyszeć o konkursie Vesuvius Challenge - nie brałem w nim udziału, ale postarałem się opowiedzieć, jak ciekawe postawiono w nim wyzwania (link - temat zwojów z Herkulanum pojawia się od 11:30 minuty audycji). Informacje o badaniach, które prowadzę, trafiły też do kilku gazet i portali internetowych - Gazeta Wyborcza opublikowała dłuższą rozmowę (link) - tytuł nie ode mnie, nie ode mnie!, Puls Biznesu (link) przysłał swojego fotografa (Tomasz Gotfryd - super spec!), Nauka w Polsce (link) i wiele innych portali wykorzystała notatkę z serwisu PAP, a dzięki rzecznik AGH trafiłem nawet na jedynkę mojej uczelni :-)







Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page